Zákaznická linka
Informace o zboží, telefonické objednávky
☏ 702 109 588
Po–St 7:30–20:00
Čt–Pá 7:30–16:00
Ne 16:00–20:00
✉ vase@veneti.cz
Dotazy zaslané e-mailem zodpovíme nejpozději do dvou pracovních dnů.
Informace o objednávkách, storna objednávek
Reklamace a vrácení zboží
Reklamace zboží
☏ 725 725 304
Po–Pá 7:30–16:00
✉ reklamace@veneti.cz
Odstoupení od smlouvy
Často se nás ptáte
- Jaká je doba dodání
- Informaci o dostupnosti zboží najdete vždy na kartě produktu.
- Předpokládanou dobu dodání naleznete v souhrnu objednávky v posledním kroku košíku „Platba“.
- Doba dodání se odvíjí od dostupnosti produktu s nejzazším termínem dodání.
- U větších objednávek, které obsahují produkty s rozdílným termínem dodání, můžeme na vaše přání rozdělit objednávku na 2 části.
- Několik dní před dodáním rozměrného nábytku vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme se na přesném termínu doručení. Těsně před rozvozem se ještě připomeneme e-mailem a SMS zprávou.
- Proč si někdy na zboží pár dní počkám, i když je u něj uvedeno „Skladem“
- Nadrozměrné zásilky vozí jen malé množství spedičních firem. Protože nám záleží na životním prostředí, vždycky se snažíme efektivně využít kapacitu vozů pro danou lokalitu.
- Při domluvě termínů převzetí zásilky se snažíme vyjít vstříc všem zákazníkům v dané lokalitě a respektovat jejich individuální časové možnosti.
- Jak můžu reklamovat zboží
- Jak můžu vrátit zboží
- Kdy a jak dostanu zpět své peníze
Tento e-shop provozuje:
AM Digital s.r.o.
Sídlo firmy:
Příkop 843/4
602 00 Brno
IČO: 06657303
DIČ: CZ 06657303
OR vedený u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 103457
Pobočka (neslouží jako showroom ani k osobnímu odběru zboží):
Jablunkovská 851/40
737 01 Český Těšín