Pamatujte prosím, že zboží, které vracíte, musí být kompletní (včetně veškerého příslušenství a všech přiložených dokumentů) a pokud možno v původním obalu.

Pro hladký průběh vrácení zboží je nezbytné zajistit, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Při balení zboží se proto řiďte následujícími pokyny a zásadami.

Zboží zabalte stejným způsobem, v jakém jste jej obdrželi, a to i v případě, že nemůžete použít původní obal a výplňový materiál.

Bude se vám hodit:

  • pevné kartonové obaly vhodné velikosti
  • bublinková folie
  • stretch folie
  • ochranné kartonové hrany a rohy
  • kartonové proložky
  • výplňový materiál
  • kvalitní lepicí páska
  • nůžky

Krabici přelepte kvalitní lepící páskou

Vhodný obalový a výplňový materiál

Krabice

  • použitá krabice musí být dostatečně pevná a natolik prostorná, aby se do ní vešlo zboží spolu s výplní
  • po uzavření krabice nesmí být žádná její část propadlá ani vypouklá, způsob zabalení musí umožňovat skládání zásilek na sebe
  • krabice musí být zajištěna vůči samovolnému otevření při manipulaci a během přepravy, a to i v poloze vzhůru nohama
  • víko zalepte kvalitní páskou, která se nerozlepuje
  • ještě před balením samotného zboží oblepte zvenku páskou také dno krabice a všechny rohy

Stretch folie

  • zvolená stretch folie musí být dostatečně odolná, pevná a použitá minimálně ve 3 vrstvách
  • čím těžší zboží balíte, tím silnější zvolte folii (nebo zboží vícekrát oviňte)
  • při použití folie pro čalouněný nábytek se ujistěte, že je zboží zabalené celé
  • samotná stretch folie není adekvátním obalem pro nábytek ze dřeva, lamina či plastu (ten je nutné zabalit do bublinkové folie a vícevrstvého kartonu po celé části nábytku)

Stretch folie musí být dostatečně odolná a pevná

Výplňový a fixační materiál

Fixační materiál zabrání nežádoucímu “cestování” zboží uvnitř krabice, výplňový materiál se postará o tlumení nárazů a vibrací během přepravy.

  • výplňový materiál vložte na dno krabice, do prostoru mezi zbožím a krabicí a do horní části krabice
  • ujistěte se, že je zboží ukotveno na místě a volně se nehýbe

Při balení zboží dbejte na ochranu nejnáchylnějších částí. V případě nábytku jde o hrany a rohy jednotlivých desek, které zabezpečíte pomocí ochranných hran a rohů z kartonu v kombinaci s bublinkovou nebo fixační folií. Jednotlivé díly prokládejte papírovými nebo kartonovými proložkami.

Typ zboží

Každý produkt je potřeba zabalit s ohledem na jeho charakter a vlastnosti. U křehkého zboží je obzvlášť nutné dbát na vhodný výplňový a fixační materiál a jeho dostatečné množství, čalouněný nábytek a matrace musí být chráněny vůči ušpinění a deformaci, u veškerého nábytku je třeba zabránit oděru, poškození hran, rohů a podobně.

Čalouněný nábytek obalte folií několikrát celý dokola

Označení zásilky

Nezapomeňte přiložit Oznámení o odstoupení od smlouvy, kde uvedete číslo objednávky, název zboží a další potřebné náležitosti (můžete si vytisknout) a kopii dokladu o koupi zboží. Vyplněný formulář pečlivě připevněte na viditelné místo na vnější stranu zásilky. Zásilku označte číslem objednávky.

Zabalené zboží vyfoťte a fotografie si ponechejte do uzavření procesu vrácení zboží.

Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodávajícímu v neporušeném stavu, nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokumentů). V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající požadovat po kupujícím – spotřebiteli náhradu vzniklé škody. Kupující – spotřebitel je povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží.

  • Registrace

Registrace nového účtu

Máte již účet? Místo toho se přihlaste