Je potřeba zboží reklamovat? Poradíme vám, jak na to.
Zásilka dorazila v poškozené krabici
Balík před dopravcem rozbalte a zkontrolujte. Pokud je vše v pořádku, můžete zásilku převzít. Pokud je zboží poškozené, sepište s dopravcem zápis o škodě a zásilku nepřebírejte. Po sepsání zápisu nám neprodleně zašlete vyplněný reklamační formulář na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz.
Zásilka dorazila nekompletní
Pokud v balíku cokoli chybí, dejte nám vědět prostřednictvím reklamačního formuláře zaslaného na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz. Vše obratem vyřešíme a napravíme.
Zboží přišlo poškozené (i když byl obal neporušený), má výrobní vady, nebo jej chcete reklamovat v záruční době
1. Vyplňte formulář pro reklamaci zboží
Před odesláním formuláře na e-mailovou adresu reklamace@veneti.cz prosím zkontrolujte, že jste vyplnili všechna políčka. Obal zboží i výplně si uschovejte.
2. Budeme vás kontaktovat
V nejbližším možném termínu vás budeme kontaktovat a domluvíme se na termínu svozu poškozeného zboží.